Primăria Cluj a redus programul cu publicul în perioada stării de urgență

Primăria Cluj-Napoca a anunțat că va reduce temporar programul de relații cu publicul, pe perioada stării de urgență.

Programul de relații cu publicul de la Serviciul Centrul de Informare pentru Cetățeni, Direcția impozite și taxe locale, Direcțiea de Asistență Socială și Medicală și de la Serviciul public de interes local pentru administrarea parcărilor din cadrul Primăriei Cluj-Napoca se va desfășura de luni, 23.03.2020 și până la încetarea situației de urgență decretate, în intervalul orar 10.00-14.00.

În ceea ce privește programul ghișeelor de relații cu publicul ale Direcției Generale Poliția Locală, Direcției de Evidență a persoanelor și Programul înmormântări din cadrul Serviciului Administrare Cimitire Domeniul Public, acesta rămâne neschimbat.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.