Reclamațiile la OPC se pot face doar prin telefon sau email până în 31 martie

Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor (ANPC) a anunțat că a luat decizia ca în perioada 11.03 – 31.03.2020 activitatea în relația cu publicul să se realizeze doar prin telefon sau corespondență electronică.

Măsura a fost adoptată în scopul prevenirii îmbolnăvirii cu coranavirus (Covid -19), din cauza numărului mare de petenți care se deplasează la sediul instituției, pentru a depune documente, aferente reclamațiilor.

Astfel, „la telefonul consumatorului 0219551 și 0264/431367 se pot obține informațiile necesare, iar pe site-ul www.anpc.ro pot fi găsite atât formularul de sesizare, cât și adresa poștală a Comisariatului Județean pentru Protecția Consumatorului Cluj.

Pentru informații legate de Direcția de Insolvență a persoanelor fizice este la dispoziție numărul de telefon 0213076785 sau adresa de email : [email protected] se arată într-un comunicat al instituției.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.