SOLE Luxury Boutique: Creștere de 25% a cifrei de afaceri în primul semestru (P)

SOLE Luxury Boutique, unul dintre cei mai mari retaileri de produse fashion şi de înfrumusețare, a înregistrat, în primul semestru al acestui an, o creştere cu 25% a cifrei de afaceri comparativ cu aceeaşi perioadă a anului trecut, cele mai multe vânzări fiind generate prin shop-ul virtual.

Potrivit companiei, primele 6 luni ale acestui an au adus o creștere a vânzărilor atât în mediul online, cât şi în cele 3 magazine pe care compania le deţine pe plan local. Din totalul businessului, însă, cele mai multe vânzări au fost generate de vânzările din shop-ul virtual, cu 30% mai multe decât cumpărăturile efectuate în magazinele SOLE din țară.

În ceea ce priveşte coşul de cumpărături, în medie, în cele 3 magazine din ţară, româncele au cheltuit cca. 320 lei, iar cele mai cumpărate produse au fost gențile din gama Michael Kors, în timp ce cele mai mari achiziţii în magazine au fost realizate în magazinul din Cluj-Napoca, locație care a reprezentat cca. 50% din business-ul companiei în mediul offline.

Pe de altă parte, în cazul magazinului online, în urma analizei comenzilor reiese faptul că româncele din București, Cluj și Brașov sunt cele mai active cliente de produse de înfrumusețare, iar valoarea medie a coșului de cumpărături a fost de aprox. 250 lei, cu 30% mai mare decât coșul mediu pe segmentul fashion, la nivel național.

„Diferenţa dintre media pieței și cea obținută în cadrul rețelei noastre se datorează, în mare parte, extinderii constante a gamelor de produse și a portofoliului de branduri, care le permite astfel clienților să găsească în magazinul nostru online tot ceea ce au nevoie pentru îngrijire, make-up, styling şi chiar pe segmentul de fashion şi accesorii„, a declarat Angela Țiboc, Director al Diviziei de Fashion&Lifestyle a SOLE.

Angela Tiboc, Director al Diviziei de Fashion & Lifestyle a SOLE

Astfel, în ceea ce privește topul celor mai vândute produse, brandurile de renume din piața bunurilor de lux se mențin în topul preferințelor clienţilor SOLE, iar gențile semnate Michael Kors, ale căror prețuri se situează între 495 lei și 2.600 lei ocupă în continuare primul loc în clasament. Acestea sunt urmate de ochelarii de soare Tom Ford și ceasurile semnate Hugo Boss.

Reprezentanta companiei a afirmat, de asemenea, faptul că, în primele 6 luni ale acestui an, cea mai mare comandă efectuată a fost generată tot prin intermediul magazinului online și a constat într-o geantă Valentino, listată la 6.500 lei.

Planuri până la finalul anului – loializarea clienților și extinderea gamei de produse

„Obiectivul nostru principal în acest moment este construirea unei comunități loiale în jurul brandului SOLE și, în acest sens, vom începe prin a acorda clienților posibilitatea de a opta pentru un card VIP, prin care vor putea beneficia de numeroase avantaje online și offline”, a completat Angela Țiboc.

De asemenea, reprezentanta companiei afirmă că această acțiune va contribui la creșterea vânzărilor atât în mediul online, cât și offline. În acest sens, estimările sale vizează o creștere cu cel puțin 15% a cifrei de afaceri până la finalul anului, comparativ cu 2015.

Nu în ultimul rând, în planurile companiei, se regăsește și extinderea portofoliului cu alte noi branduri, fiind vizaţi, în mod special, producătorii de accesorii pentru îngrijirea corporală, segment recent introdus în oferta Sole și care prezintă deja un interes în rândul clienților.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.