9 firme se bat pe contractul pentru construirea Centurii de SUD din Florești! Diferit SA are oferta financiară cea mai avantajoasă

Trei dintre cei mai importanți jucători de pe piața construcțiilor au depus oferte pentru construirea centurii de SUD din comuna clujeană Florești, prin spatele centrului comercial Polus Center. Aceste firme sunt KIAT, Tirenna Scavi și Diferit.

calea floresti cluj

Per total, pentru realizarea Drumului de Legătură SUD Florești s-au depus s-au înscris nouă firme, iar în cel mai scurt timp, Comisia de licitație va evalua ofertele și va cere eventuale clarificări, urmând ca apoi să desemneze câștigătorul licitației. Realizarea drumului de Legătură Nord este finanțată exclusiv din bugetul comunei Florești, grație unui credit revolving, obținut deja în urma unei licitații.

Cele 9 firme care au depus oferte, precum și valoarea acestora, în ordinea depunerii documentelor.

SC DIFERIT SRL (28,400 milioane lei)
KIAT GROUP CONSTRCT (C-TIN SANDU ALDEA96) + VIAROM CONSTRUCT (29,401 milioane lei)
SC NORD VEST INFRASTRUCTURĂ ȘI SERVICII SRL (30,477 milioane lei)
SC NAPOCA SA (milioane lei)
TIRRENA SCAVI SPA (31,888 milioane lei)
SC SYLC CON TRANS SRL (32,579 milioane lei)
SC NORD CONFOREST SA (33,262 milioane lei)
ANTREPRIZA REPARAȚII ȘI LUCRĂRI ARL CLUJ SA (35,012 milioane lei)
SC PORR CONSTRUCT SRL (36,182 milioane lei)

Drumul, care va porni din strada Tăuțiului și va face joncțiunea în Cluj Napoca cu Drumul Sfântul Ioan, va avea o lungime de 2,685 km (firul principal, la care se adaugă încă doi kilometri de bretele).

Centura de Ocolire SUD va avea 11 podețe și 2 poduri, precum și două girații și 3 intersecții, urmând să fie incluse și două bretele de legătură cu DN1, una în zona Metro și una în zona Polus. Carosabilul va fi de 2x 3,5 metri, pe o parte trotuarul va fi de 1,5 metri, iar pe cealaltă parte va fi inclusă și o pistă de biciclete, lățimea ansamblului trotuar – pistă de biciclete fiind de 2 metri. Toate acestea alături de rigole ranforsate, zid desprijin pe coloane, șanțuri de beton, rambleu, piloți forați, filtre drenante, drenuri orizontale și, bineînțeles, semnalizare rutieră.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.