Ai bune abilități de comunicare? Iată 4 joburi ideale pentru tine

Abilitățile de comunicare sunt esențiale în cadrul unui job, în mai mică sau mai mare măsură, în funcție de poziția pe care o ocupi. De aceea faptul că îți place să interacționezi cu oamenii, să te afli în centrul atenției și te încarci de energie pozitivă când ești înconjurat de aceștia, înseamnă că deții anumite abilități dezvoltate care te pot propulsa înspre jobul visurilor tale și cât mai sus în carieră. 

Iată așadar, care ar fi joburile la care ar trebui să aplici dacă ești o persoană comunicativă, iar faptul că ai putea interacționa zilnic cu oamenii te încântă

  1. Jurnalist

Jurnaliștii cu siguranță au la bază abilități de comunicare bine consolidate. Aceștia se documentează din diverse surse privind subiecte variate și redactează știrile în maniera în care îi va permite cititorului să-și formeze propria opinie sau să ia decizii prudente. Totodată un jurnalist trebuie să fie un bun ascultător pentru momentele în care își intervievează sursele, să fie capabil să comunice clar prin e-mail și să inițieze întâlniri fizice. 

  1. Videochat non adult

Videochat-ul non adult presupune simpla interacțiune verbală între model și oamenii care au nevoie să discute cu cineva. Spre deosebire de videochat-ul adult, în cadrul acestui job nu trebuie să pozezi nud ci doar să-ți folosești abilitățile de comunicare, să fii capabilă să-l asculți pe interlocutor și să cunoști limba engleză la nivel avansat. Remunerația este una consistentă, iar tu poți face această activitate din pură plăcere. Dacă îți sună interesant află mai multe despre videochatul adult de la Rich Girls Studio. 

  1. Manager de marketing

Managerii de marketing crează strategii de vânzare și de bugetare, colaborează cu agențiile de marketing fapt care presupune bune abilități de comunicare. Totodată aceștia revizuiesc materialele publicitare, sunt capabili să negocieze, realizează prezentări, se ocupă de e-mailuri și inițiază întâlniri cu clienți sau colaboratori. 

  1. Reprezentant vânzări

Reprezentanții de vânzări sunt responsabili pentru vânzarea produselor unei companii altor companii sau direct clienților. Astfel că aceștia trebuie să-și pună abilitățile de comunicare în aplicare pentru a identifica potențialii clienți, pentru a da apeluri telefonice, pentru a realiza prezentări. Un reprezentant de vânzări va trebui să interacționeze cu oamenii și să-i abordeze atât într-un mediu fizic cât și în online.  

  1. Agent de turism

Ocupația principală a unui agent de turism este să rezerve zboruri, hoteluri pentru clienți și să le ofere cele mai avantajoase oferte de vacanță. Prin urmare, agenții de turism au nevoie de bune abilități de comunicare. Ei trebuie să scrie e-mailuri și să prezinte propunerile fie personal, fie la telefon. Totodată va trebui să înțeleagă nevoile clienților și să se plieze pe așteptările lor.

În concluzie dacă îți place să interacționezi cu oamenii, să comunici cu ei ori de câte ori ai ocazia atunci să știi că există o varietate de joburi disponibile potrivite pentru tine. În cadrul celor enumerate mai sus îți vei putea pune în valoare aceste abilități iar acestea te vor ajuta să avansezi cât mai sus în carieră. Îndreaptă-te așadar către jobul în care îți este permis să faci lucrurile la care te pricepi cel mai bine. 

Sursa Unsplash.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.