Blog vs. advertoriale pentru SEO – care este cea mai buna solutie de promovare a afacerii?

Promovarea in mediul online al oricarei afaceri presupune mai multe variante disponibile. Reprezentantii companiilor care sunt prezente in mediul online pot investi in advertoriale pentru SEO create de catre specialisti, dar pot opta si pentru un blog, o solutie mult mai ieftina dar care nu le asigura reusita.

Valoarea unor advertoriale pentru SEO pentru promovarea afacerilor

Advertorialele sunt de doua tipuri: advertoriale pentru seo si pentru seo si trafic. Advertorialul de calitate pentru SEO va fi publicat pe un site relevant afacerii, pe un site cu vechime si trafic, autoritar si cu foarte putine link-uri externe pe pagina. Daca publicarea advertorialului pentru SEO are ca si scop atragerea de trafic, atunci trebuie sa fie estimat si traficul generat de advertorial. 

Persoanele care reprezinta o afacere online si isi doresc o campanie foarte buna de promovare trebuie sa investeasca in advertoriale pentru SEO cu scopul de a obtine pozitii cat mai bune in cautarile de pe motoarele de cautare.

Eficienta articolelor de blog nisate

Pentru promovarea unei anumite afaceri unele persoane aleg sa investeasca in articole de blog nisate, cu un procent mic de advertoriale si cu cat mai putine link-uri externe. Aceasta varianta ofera o varianta SEO acceptabila, la un pret mult mai mic. Insa articolele de blog nu garanteaza in niciun fel promovarea afacerii, decat in randul pasionatilor sau persoanelor interesate.

Cu certitudine cea mai buna varianta de promovare ramane prin intermediul advertorialelor pentru SEO publicate pe site-urile specializate, cu autoritate si cu vechime.

Ce este un advertorial SEO si ce obiective trebuie sa atinga o campanie in acest sens?

Advertorialele SEO sunt advertoriale online care au ca si principal scop obtinerea unor link-uri de calitate pentru site-ul participant la campania de optimizare. Aceasta definitie este cat se poate de clara si de realista pentru ca principalul scop al unei campanii de advertoriale SEO online este acela de a intari brand awareness-ul si de a creste traficul pe site, precum si de a imbunatati pozitiile din SERP.

Cum pot fi integrate advertorialele in mod corect si sigur in campania SEO?

Advertorialele SEO pot fi vazute ca o arma cu doua taisuri pentru campania de optimizare SEO. Acestea pot sa propulseze vizibilitatea site-ului sau sa il arunce in abisul adanc al cautarilor pe Google. Advertorialele online folosite cu scopul de a transmite prin link-urile introduse mai multa autoritate catre site-ul beneficiar sunt mai degraba o arma de manipulare a motorului de cautare. 

De aceea, clientii trebuie sa ia in calcul varianta colaborarii cu o companie specializata care se ocupa de aceste servicii, astfel incat motoarele de cautare sa nu sesizeze incercarea mascata de a face reclama unui site sau unei afaceri sub aspectul unui articol foarte bine documentat si redactat.

Ce care decid sa integreze in campania SEO advertoriale care sa contina link-uri au nevoie de ajutor specializat pentru a nu exagera, pentru a obtine o calitate net superioara a articolelor care sa atraga cat mai multi cititori si potentiali clienti, precum si sa ofere informatii creative, surse de inspiratie pentru alti bloggeri.Material realizat impreuna cu Digital Metrics – Agentie Marketing Online

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.