Brandul românesc care a intrat pe piața sucurilor naturale și vrea să se bată cu giganții Coca-Cola și Pepsi

Albalact, cel mai mare jucător din industria laptelui, controlat de Raul Ciurtin, a intrat în forță pe segmentul sucurilor naturale „fără bule” cu brandul Frupt, miza fiind o felie din­tr-un consum de 150 mil. litri anual, o piaţă estimată la 500 mil. lei dominată de mărci interna­ţionale precum Santal (Lactalis), Cappy (Coca-Cola) sau Prigat (PepsiCo).

frupt albalact

Frupt atacă însă o nişă din această piaţă, pe care au mai pariat şi antreprenori precum Daniel Guzu cu brandul Ana Are.

„Sucurile sunt ambalate în fabrica noastră (din localitatea Oiejdea – judeţul Alba – n. red.), folosind tehnologia de ambalare în bidoane de plastic cu mâner. Deocamdată suntem abia la început, dar ne dorim să asigurăm o distribuţie la nivel naţional”, au spus reprezentanţii Albalact citati de zf.ro.
Piaţa de băuturi non-alcoolice s-a ridicat la aproape 1,6 mld. litri anul trecut şi o valoare de 4,1 mld. lei. Datele includ sucurile carbonatate, ne­carbonatate, apa minerală carbogazoasă şi plată, categoria de ice tea şi băuturi energizante.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.