Brutăriile Paul se extind cu o nouă locaţie, în Constanţa (P)

Lanţul franţuzesc de brutării Paul continuă extinderea în România prin inaugurarea celei de-a 15-a unităţi, în oraşul Constanţa. Noua brutărie are o suprafaţă de 137 mp, este prevăzută cu 48 de locuri şi este amplasată la parterul mall-ului City Park, în aripa nouă – Intrarea Nord. În noua unitate Paul s-au investit aproximativ 450.000 de euro pentru amenajarea spaţiului în stilul caracteristic brandului şi pentru dotarea acestuia cu cele mai noi utilaje şi facilităţi.

Paul Constanta

„Constanta este un oras important din Romania, cu o istorie bogata, fiind un punct de conexiune intre mai multe culturi si traditii. De aceea, odata cu deschiderea noii brutarii Paul, ne-am propus sa aducem mai aproape de constanteni o mica parte din aromele Parisului, promovand filosofia brandului si conceptul <<L’art de vivre à la française>>. In continuare, vom depune toate eforturile pentru a veni in intampinarea lor cu retete frantuzesti diversificate si adaptate nevoilor de consum”, a declarat Monica Eftimie, Chief Marketing Officer, Paul Romania.

În noua brutările Paul, 30 de angajaţi vor deservi zilnic clienţii şi vor aduna opiniile acestora cu scopul de a oferi cele mai bune servicii şi produse. În fiecare zi, clienții vor avea la dispoziţie o gamă diversificată de produse preparate după reţete tradiţionale franţuzeşti, pregătite sub conceptul „L’Art de vivre à la française”. Din meniu fac parte produse de viennoiserie, oferte pentru micul dejun, prânz, gustări uşoare, deserturi precum macarons, eclere, Moelleux aux Chocolat, Tartelettes şi alte delicii plus o gamă diversificată de pâini.

În luna iunie clienţii Paul Constanța vor beneficia de 20% reducere la aproape toate produsele din meniu, excepţie fiind ofertele speciale.

Constanţa este cel de-al patrulea oraş din România în care Paul se extinde, după Bucureşti, Ploieşti şi Cluj-Napoca. Designul noii brutării păstrează elementele de identitate ale Paul, decorul fiind un mix al stilurilor franțuzești rustic şi chic, asemeni brutăriilor tradiţionale. Pentru mobilier s-au folosit materiale din lemn, iar ca notă de eleganţă şi distincţie este culoarea neagră caracteristică brandului.

Mai multe informaţii despre brutării, produse şi oferte găsiţi pe paginile de Facebook şi Instagram ale Paul România.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.