Orange lansează oferta dedicată UEFA EURO 2016 TM și aduce noi surprize pentru microbisti (P)

În data de 14 aprilie, Orange, sponsorul oficial și furnizorul de servicii de telecomunicații al campionatului UEFA EURO 2016TM, a lansat mesajul campaniei pentru EURO 2016 – Orange Sponsors You – punând fanii în centrul atenției, pentru a le oferi recunoașterea pe care o merită. Marile branduri se concentrează pe evenimente, echipe și jucători vedetă, însă Orange Sponsors Youalege o altă abordare și se concentrează pe fani, fiindcă Orange este de părere că fanii sunt adevăratele vedete care, prin sprijinul și pasiunea lor, fac ca evenimentele de tipul campionatului UEFA EURO 2016™ să fie cu adevărat speciale.

Oferta campionat UEFA EURO2016

La nivel global, Orange oferă fanilor peste 3.000 de bilete la meciuri și 200 experiențe VIP pentru a urmări antrenamentele de dinaintea meciurilor.  Mai mult, Orange a lansat noua campanie TV globală de publicitate ce îl are ca star pe celebrul fotbalist francez,  Zinédine Zidane, care își trimite mesagerii în întreaga lume pentru a ajuta compania Orange să-i găsească pe cei mai pasionați fani. Spotul poate fi urmărit pe site-ul dedicat campaniei www.orange.ro/euro2016.

Oferta dedicată EURO 2016

Promisiunea campaniei Orange Sponsors You este de a-i face pe toți să se simtă că sunt parte din campionat, nu doar simpli spectatori. Campania, lansată prin ofertele naționale, aduce clienților Orange o serie de oferte speciale. Astfel, de astăzi clienții Orange România care își activează sau își prelungesc până pe 10 iulie un abonament Orange Me, Orange Pro sau Business Group de minimum 8 euro (TVA inclus), au bonus de 500 MB și 150 de minute sau SMS-uri în roaming. Bonusul este valabil pe întreaga perioadă a ofertei în interiorul UE, zona 1. În plus, clienții care aleg să se porteze în rețeaua Orange primesc cadou de bun venit un accesoriu EURO 2016.

Odată cu startul campionatului, Orange pregătește fanilor o serie de surprize și noi oferte pentru a sărbători împreună cel mai important eveniment sportiv al verii. Acestea pot fi urmărite pe pagina dedicată evenimentului, www.orange.ro/euro2016. Tot aici vor fi anunțați și câștigătorii etapei a 2-a a concursului cu premii constând în invitații VIP la finala Euro 2016.

Arată-ți pasiunea pentru fotbal iluminând turnul Eiffel

Începând cu data de 10 iunie, în parteneriat cu orașul Paris, Orange va oferi fanilor ocazia de a juca un rol în crearea unui extravagant spectacol al luminilor, la Paris. În fiecare zi în timpul UEFA EURO 2016, va fi un meci pe teren și o întrecere digitală pentru fani. Pentru a-și sărbători pasiunea, ei vor avea un cuvânt de spus la iluminarea Turnului Eiffel, unul dintre cele mai cunoscute monumente din lume. În seara fiecărui meci, cu 10 minute după fluierul final din ultimul meci al zilei, Turnul Eiffel va fi iluminat în culorile echipei care a jucat în ziua respectivă și a primit cel mai mare număr de voturi din partea fanilor pe rețelele de socializare. Unele dintre cele mai frumoase mesaje publicate de fani pe rețelele de socializare vor fi, de asemenea, afișate pe Turnul Eiffel. Luminile vor putea fi văzute live si pe OrangeSponsorsYou.com.

Beatrice Mandine, vicepreședinte executiv Orange pentru brand și comunicare a declarat: „La Paris punem fanii în centrul atenției și, mai mult, le dăm ocazia să decidă rolul pe care orașul Paris și Turnul Eiffel îl vor juca în celebrarea campionatului UEFA EURO 2016. Este o ocazie unică oferită de Orange fanilor pentru a transforma UEFA EURO 2016 într-o sărbătoare pentru toată lumea.”

„Acest parteneriat unic între orașul Paris și Orange pune iluminarea excepționalului turn Eiffel în mâinile parizienilor și vizitatorilor orașului, reuniți în jurul pasiunii lor comune pentru fotbal și valorile sportive. Astfel, ne putem concretiza dorința de a transforma acest turneu european într-un eveniment popular și festiv, la care toată lumea poate participa”, declară Jean-François Martins, asistent al primarului orașului Paris, responsabil pentru Sport și Turism.

Acest parteneriat va permite implicarea tuturor fanilor de oriunde din lume, indiferent dacă sunt clienți Orange sau nu, pentru a-și demonstra sprijinul pe rețelele de socializare (Facebook, Twitter sau Instagram) utilizând hashtag-ul țării favorite din ziua respectivă (de exemplu, #Romania pentru România). Aceste mesaje și filme video vor fi contorizate în fiecare zi de meci, între orele 00:01 și 21.30 CEST.

 Fii fanul oficial al meciului

La fiecare meci, în exclusivitate, Orange va căuta fanul cel mai inventiv din tribune pentru a-l numi „Fanul meciului”. La pauză, numele său va fi anunțat de UEFA, iar poza îi va fi proiectată pe ecranele de pe stadion, pe Turnul Eiffel și pe platformele sociale Orange.  El va fi invitat să primească trofeul oficial Fanul Meciului oferit de Orange și UEFA la finele meciului.

Orange are o întreagă echipă de fotografi care vor cutreiera stadionul pentru a-l găsi pe cel mai original fan care își susține echipa purtând culorile țării respective.

  • Pentru informații suplimentare privind Orange Sponsors You, vizitațiwww.OrangeSponsorsYou.com
  • Iluminarea turnului Eiffel poate fi modificată și depinde de ora la care se încheie ultimul meci de fotbal din ziua respectivă
  • Platforma Orange Sponsors You și strategia digitală pentru Orange sunt oferite de Poke
  • Orange Sponsors You, cu Zinedine Zidane, este o campanie globală de publicitate în regia lui Ivan Grbovic, produsă de Publicis.

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.