Coca-Cola a recunoscut public că băuturile pe care le produce conţin un ingredient periculos

coca colaGigantul Coca-Cola a recunoscut în aceasta săptămână că este posibil să aibă o problemă cu zahărul, în prima parte a unei campanii împotriva obezităţii pe care tocmai a început-o.

Una dintre cele mai valoroase mărci din lume a difuzat un spot publicitar în care sugerează că băuturile produse de firmă ar putea să aibă un conţinut cam ridicat de zahăr. Este pentru prima data în istoria publicităţii produselor alimentare şi băuturilor când se menţionează cuvântul „obezitate”, relatează The Guardian.

Băuturile îndulcite sunt în momentul de faţă principala sursă de calorii în dieta americanilor şi, cel mai probabil, a eruopenilor. Două treimi din adulţii americani care sunt supraponderali sau obezi vor fi „şocaţi” să afle din acest spot publicitar că „dacă mănânci şi bei mai multe calorii decât poţi să arzi, iei în greutate” şi că zahărul din băuturile răcoritoare poate juca un rol important în acest proces.

Noua reclamă Coca-Cola este deocamdată difuzată doar în reţele de cablu tv din Statele Unite.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.