DNA, lider de audiente pe internet

DNAAgenţia Zelist Monitor a realizat, la solicitarea revistei Capital, o analiză asupra prezenţei DNA în spaţiul online. In ultimul an (27 octombrie 2013 – 27 octombrie 2014), Directia Nationala Anticoruptie (DNA) a fost mentionata in social media de 425.778 de ori.

Cele mai multe aparitii s-au inregistrat in presa online (32%), pe paginile publice de Facebook (25%) si in agregatoare (19%). Cele 425.778 de mentionari ale DNA din ultimul an au inregistrat 774.763.000 de impresii (afisari). Jumatate dintre acestea (54%) sunt in presa online, iar 37% pe paginile romanesti de Facebook.

Pe graficul evolutiei mentionarilor DNA din ultimul an se pot observa trei „varfuri” de vizibilitate: Primul „varf al vizibilitatii” s-a produs in perioada 7 – 13 aprilie 2014, cand in presa online, Directia Nationala Anticoruptie a fost mentionata de 4.702 ori. Un al doilea „varf” s-a inregistrat in saptamana 23 – 29 iunie 2014, cand DNA a fost mentionat de 4.910 ori in presa online. In perioada 20 – 26 octombrie 2014 s-a inregistrat al treilea varf de vizibilitate in social media. In aceasta perioada DNA a fost mentionat de 5.810 ori in presa online si de 6.375 de ori in paginile publice romanesti din Facebook.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.