Centrul de Cultură Urbană Casino a găzdui joi seara, 13 octombrie, gala de premiere a competiției „Game of Tribes”, care premiază cele mai importante campanii sociale, evenimente locale și oameni de valoare care s-au remarcat de-a lungul anului.
Iată premiile Game of Tribes 2016:
Categoria campanii „Out of the box”:
Locul 3: Opera Națională Română Cluj-Napoca, pentru campania de promovare a operei Lacul Lebedelor
Locul 2: Jazz in the Park, ediția de Bogata
Locul 1: Campania #unbanpentrupian, inițiată de Beard Brothers și International Jazz Day
Categoria „Evenimentul anului 2016”
Locul 3: Festivalul Internațional de Film Transilvania (TIFF)
Locul 2: Electric Castle
Locul 1: UNTOLD Festival
Cel mai bine promovat obiectiv turistic din județul Cluj în 2016
Locul 3: Salina Turda
Locul 2: Parcul Central din Cluj-Napoca
Locul 1: Castelul Banffy
Categoria „campanii de responsabilitate socială”
Locul 3: Walking Month
Locul 2: Showbox 2015
Locul 1: #paywithbloood – campania „Donează sânge și mergi la UNTOLD”
Categoria „Brand a la Cluj”
Locul 3: Captain Bean
Locul 2: Farmec
Locul 1: Beard Brothers
Categoria „Om de Cluj”
Locul 3: Simona Baciu, fondator Transylvania College
Locul 2: Chef Adrian Hădean
Locul 1: Actorul Florin Piersic
Premiul special oferit de Mastercard – Asociația Cluj-Napoca Capitala Culturală Europeană 2021