Interes mare pentru produsele tradiționale din magazinul online „Produs de Cluj”

Platforma online născută din dorința și din nevoia de a promova produsele tradiționale și de a susține activitatea micilor întreprinzători, magazinprodusdecluj.ro, a împlinit zilele acestea un an de când și-a deschis porțile din lumea virtuală spre lumea reală.

A trecut un an de la momentul în care echipa din spatele acestui proiect a preluat primele produse de la partenerii Asociației Produs de Cluj și a trimis primele colete spre cei care aveau să le devină nu doar clienți, ci și prieteni.

Cele 365 de zile ce au urmat momentului de debut au fost marcate de telefoane care sunau aproape non-stop, oameni curioși să afle cât mai multe detalii legate de această inițiativă, o alternativă la magazinele fizice care le oferea, și o face în continuare, produse tradiționale locale.

În acele zile, când țara se afla în carantină, echipa magazinprodusdecluj.ro a muncit cca. 20 de ore din 24, furnizorii numărau, împachetau și livrau produsele, curierii alergau printr-un oraș speriat de virusul care ne-a izolat și onorau comenzi.

Nimeni nu s-a plâns de oboseală, nimeni nu a simțit lipsa somnului. Se apropiau sărbătorile și încercau să facă viața mai… gustoasă celor care aveau nevoie.

Pentru că, în fond, de asta a apărut magazinprodusdecluj.ro: din nevoia clujenilor de a se aproviziona cu preparate alimentare, fructe și legume de calitate.

Plus nevoia partenerilor tradiționali din târgurile Produs de Cluj de a-și valorifica rodul muncii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.