Optimizare SEO – strategii pentru afaceri globale

Studiile arată că dacă nu practici un SEO multilingv sau global, pierzi o piaţă de peste 6 miliarde de persoane. Dacă vinzi un produs sau servicii disponibile la nivel mondial, pentru a maximiza potenţialul SEO actual, conţinutul multilingv este esenţial.

Dacă te vei orienta către SEO Cluj multilingv şi la nivel global, vei câştiga oportunităţi incredibile pentru a-ţi creste traficul şi vânzările. Poate fi un obiectiv dificil, mai ales dacă ai un site mare, dar rentabilitatea investiţiei va fi enormă.

Apelând la servicii de optimizare SEO Cluj orientat către strategii pentru afaceri globale, activitatea ta va deveni cunoscută la nivel internaţional şi vei câştiga o piaţă mult mai mare de desfacere produse sau servicii. 

De ce să faci SEO global

Prin traducerea site-uri în mai multe limbi – engleză, rusă, italiană, spaniolă, etc – traficul poate creşte cu peste 40% şi, prin urmare, şi vânzările, iar aceste estimări nu sunt surprinzătoare dacă ţinem cont de mărimea pieţii globale. 

Strategii SEO pentru a fi bine văzut în interogările internaţionale

Există două strategii care te pot ridica în interogările internaţionale:

  • Crearea unei alte versiuni a site-ului, traducerea în altă limbă şi optimizarea SEO după conţinut şi cuvinte cheie relevante.
  • Pe lângă Google, iei în considerare şi alte motoare de căutare – Baidu pentru China, Yandex pentru Rusia, Naver pentru Coreea de Sud sau Yahoo pentru Japonia – şi te asiguri că traducătorii au făcut studii de cuvinte cheie pe platforma adecvată. Fiecare motor de căutare rulează pe un algoritm diferit şi are factori de clasificare diferiţi. 

Dezvoltarea globală şi SEO pentru o oportunitate masivă

  • Pentru a putea profita de oportunitatea unei afaceri internaţionale, lucrurile trebuie corespunzător realizate, iar SEO la nivel global este esenţial. Iată câteva consideraţii importante în acest sens:
  • Trebuie făcute cercetările necesare pentru a stabili dacă produsul său serviciul tău este căutat şi în alte limbi. Este vital să faci acest lucru înainte de stabili o strategie de succes. 
  • Asigură-te că site-ul tău actual este gata şi complet optimizat pentru căutări – va fi uşor să fie tradus şi formatat corespunzător şi în alte limbi, fără erori şi bug-uri care vor îngreuna munca.
  • Trebuie găsite cuvintele cheie de bază din nişa ta de activitate şi optimizat conţinutul în funcţie de acestea.
  • Construieşte legături şi link-uri către site-ul tău, bazate pe ţara sau limba în care vei să îţi dezvolţi afacerea.

Articol redactat de SEO365.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.