Compania de telecomunicaţii Orange şi operatorul de sateliţi SES plănuiesc să „exporte” şi în alte ţări modelul serviciului de televiziune prin satelit Orange TV, care a fost lansat în luna iunie în România.
Norbert Hölzle, Senior Vice President Comercial Europe al SES, a declarat pentru agenţia MEDIAFAX, la târgul de comunicaţii IBC, care se desfăşoară în perioada 12 – 17 septembrie, la Amsterdam, că lansarea platformei Direct-to-Home (DTH) Orange TV în România a fost un model „de succes”, care va fi implementat şi pe alte pieţe.
Hölzle a refuzat să precizeze care sunt ţările în care Orange şi SES plănuiesc să lanseze un serviciu de televiziune prin satelit similar Orange TV din România.
Totuşi, Hölzle a precizat că, după încheierea târgului IBC, urmează să aibă o întâlnire cu conducerea Orange România pentru a discuta despre parteneriatul celor două companii în domeniul televiziunii prin satelit, precum şi despre numărul de abonaţi pe care platforma Orange TV i-a atras în România, în cele patru luni de la lansare.
Compania Orange estimează că va avea până la sfârşitul anului 2015 un număr de 300.000 de abonaţi la platforma de satelit Orange TV, potrivit informaţiilor publicate în cel mai recent raport financiar al companiei, citate în la sfârşitul lunii iulie de broadbandtvnews.com.
Conform aceleiaşi surse, în prezent, la nivel internaţional, compania Orange are un număr total de 6.164.000 de abonaţi la serviciile sale de televiziune.
Platforma Orange TV a fost lansată pe 11 iunie, televiziunile din oferta sa fiind retransmise prin intermediul companiei de sateliţi SES. Oferta Orange TV constă în 100 de televiziuni, 40 de fiind High Definition, iar dintre acestea 26 sunt în premieră retransmise în România.
Cei mai mulţi dintre aceştia sunt în Franţa, unde Orange are 5.322.000 de abonaţi la serviciile sale de televiziune prin satelit şi IPTV. În Polonia, Orange are 699.000 de abonaţi la serviciile sale de televiziune.