Promovează-ți afacerea cu un minim de costuri. Află acum cele mai bune opțiuni

Acum câteva zile, starea de urgență a fost înlocuită cu cea de alertă, ceea ce înseamnă că, ușor-ușor, situația revine la normal, iar clujenii și ceilalți români își vor putea relua activitățile de zi cu zi, însă, în prezent, afacerile locale, restaurantele și unele cafenele care nu au terasă sunt, în continuare, închise, cel mai probabil, până la începutul lunii iunie. 

Restricțiile severe de circulație au dus la o scădere a vânzărilor a tuturor antreprenorilor, dar, cu toate acestea, cei care s-au folosit de orice fel de resursă și au găsit o soluție salvatoare, au reușit să își mențină notorietatea pe piața din România. Cu toate acestea, comenzile online au crescut foarte mult în această perioadă, ceea ce a determinat ca majoritatea companiilor să se mute în mediul virtual. Altfel spus, flyerele au fost înlocuite de campanii de remarketing, iar prezentările cu sute de participanți s-au transformat în webinarii transmise în direct pe rețele de socializare.

Așadar, iată care sunt cele mai eficiente metode de promovare, conform specialiștilor: 

  • Alege strategia marketingului prin SMS

Poate te întrebi la ce ar folosi un astfel de text într-un mediu destul de încărcat cu informații, având deja căi de comunicare precum televiziunea, presa electronică și e-mail. Află că trimiterea de mesaje publicitare prin SMS reprezintă o metodă eficientă, prin care clientul primește detalii despre ceea ce îl interesează cu adevărat, prin targetare.

Marele avantaj al acestei strategii de marketing este că SMS-ul nu este interceptat de un filtru de spam, precum este la un serviciu de e-mail, de exemplu, și ajunge să fie citit în mod sigur. Totodată, când un client primește un astfel de mesaj pe telefon, cum ar fi unul de mulțumire că a cumpărat de la tine sau că a apelat la serviciile tale, el va prinde mai multă încredere și va reveni cu drag a doua oară. De exemplu, anunțarea unor noutăți din oferta ta poate fi anunțată prin această strategie. Apelează la specialiști SMSO dacă vrei să implementezi și tu o astfel de acțiune.

  • Folosește hashtaguri la postările tale

Hashtagurile sunt, de fapt, niște cuvinte sau grupuri de cuvinte cheie scrise legat în spatele unui simbol Diez și reprezintă categorii de subiecte pe care utilizatorii rețelelor de socializare le urmăresc cu periodicitate. Dacă afacerea ta are un site web sau chiar, pur și simplu, o pagină de Facebook sau Instagram, și vrei să scrii un articol despre ceea ce faci, specialiștii în Social Media recomandă ca acesta să fie însoțit de un hashtag, astfel încât să apară în news feed-ul cât mai multor utilizatori.

În această perioadă, poți să-ți promovezi indirect afacerea dacă vei atașa un hashtag popular, precum este, de exemplu, #StamAcasa sau #ImpreunaReusim. Este o strategie care nu implică niciun fel de cost și îți crează un brand awareness în comunitatea online. Însă ai grijă ca postarea să aibă legătură cu acel hashtag.

În marketing și în orice domeniu, cei care vor reuși să depășească o situație critică trebuie să se adapteze noilor condiții. Doar în acest mod succesul companiei tale poate fi garantat.

sursa foto: unsplash.com

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.