TeCOMM Cluj: Tactici de marketing pe care magazinele online trebuie să le folosească

Pe 21 și 22 octombrie va avea loc cea de-a cincea ediție TeCOMM eCommerce Conference&Expo Cluj-Napoca, una dintre cele mai importante evenimente de eCommerce din Europa de Est. În cadrul TeCOMM, pe lângă subiecte importante din eCommerce se va discuta și despre două dintre tacticile de marketing online.

Cum pot magazinele online să-și crească vânzările plătind doar pe baza de comision?

În România sunt peste 600 magazine online și furnizori de servicii online care apelează la marketingul afiliat, iar aceasta contribuie în medie cu până la 20% din totalul vânzărilor magazinelor online.

Categoriile de produse cele mai populare în promovarea afiliaților sunt cele din zona IT&C, electrocasnice, fashion, cărți și produse pentru copii, însă și proiectele afiliaților dedicate pe alte categorii sunt în creștere puternică.

Claudiu_Farcas_ ProfitShareMarketingul afiliat a apărut în anul 2005 și a avut o bună dezvoltare datorită eficienței acestuia, oferind rezultate directe și imediat măsurabile. În cadrul TeCOMM, Claudiu Farcaș va vorbi despre Metode imediat aplicabile pentru a activa afiliații pentru a fi performanți și va prezenta cum pot magazinele online să atragă afiliați să le promoveze produsele și cum să își crească o comunitate loială de afiliați care este orientată spre performanță și care le va ajuta să promoveze imaginea brandului. Claudiu este unul dintre cei mai cunoscuți specialiști din România, cu mai bine de 6 ani de experiență în mediul de eCommerce local, în prezent manager la Profitshare, rețeaua de marketing afiliat cu cele mai mari vânzări din România.

Email-ul este canalul preferat de comunicare între branduri și clienții acestora

Chiar si cu dezvoltarea puternica a retelelor sociale, email-ul este in continuare canalul preferat de comunicare intre branduri si clientii sai. Peste 70% din clienti prefera sa primeasca prin intermediul email-ului comunicarile de la magazinele online. 

Eugen Potlog_ConectooEugen Potlog vine la TeCOMM să vorbească despre Clientul tău, elementul central din strategia de Email Marketing. Participanții vor putea afla cum să implementeze cu succes o strategie de email marketing prin care clientii sa fie pusi pe primul loc. De asemenea, participantii vor putea analiza tehnici si scenarii de Marketing Automation create special pentru eCommerce si vor afla cum sa transmita mesajul potrivit la timpul potrivit catre persoana potrivita.

Eugen Potlog este Manager Conectoo (leader de piata in servicii de email marketing) concentrandu-se pe implementarea tehnologiilor noi si extinderea serviciului de e-mail marketing in afara granitelor tarii noastre. Acesta este cunoscut pentru coordonarea si dezvoltarea platformei Profitshare (cea mai avansata platforma de marketing afiliat din Romania). Printre clientii companiei se numara eMAG, OLX, ZorileStore, Flanco, TinaR, PCFun, FashionUp, Yellow Store, Zonga, Ringier etc.

La TeCOMM vor fi prezenti peste 40 de speakeri nationali si internationali, reprezentanti ai unor branduri importante precum IKEA, Altex, Digital Annexe, CloudIQ, Bitdefender, eCommerce MasterPlan, Digital Anexe. Doi dintre principalii speakeri internationali fac parte din World’s Top 50 Email Marketing Influencer si Top 10 comentatori de eCommerce din lume.

Conferinta este adresata oamenilor de afaceri care detin magazine online sau isi doresc un start-up pe acest domeniu, specialistilor de marketing implicati in activitatea de online a business-urilor, specialisti/consultanti in ecommerce, design/usability, promovare online si SEO, furnizori de servicii de ePayment, hosting, telecom, servicii financiare si de curierat.

Înscrierile la TeCOMM Cluj-Napoca se fac pe www.cluj.tecomm.ro unde se va actualiza constant lista speakerilor si a agendei. Înscrie-te până luni, 31 august, pentru a beneficia de preturile speciale ale lunii august.

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.