Cum să îți optimizezi website-ul pentru SEO și conversii?

Aflarea informațiilor despre optimizare SEO a website-ului dvs și conversii este crucială pentru succesul site-ului dvs. Dacă aveți un SEO bun, puteți atrage mai mult trafic și puteți obține mai multe oportunități de a converti potențialii clienți.

Următoarele sfaturi și strategii vă vor învăța cum să vă optimizați site-ul web atât pentru SEO, cât și pentru conversii.

1. Ce este SEO?

SEO înseamnă „optimizarea motorului de căutare”. Este procesul de creștere a traficului site-ului dvs. web prin rezultatele motorului de căutare.

Acest lucru vă ajută site-ul web să devină mai vizibil. Atunci când clienții potențiali caută termeni în legătură cu marca dvs., aceștia vor avea șanse mai mari să vă descopere site-ul web și să devină client.

Imaginați-vă că aveți o afacere de fitness. Oferiți sfaturi pentru dietă și antrenament pe site-ul dvs. web. Ai și un articol despre pierderea în greutate. Cu bune practici SEO, o persoană care caută un cuvânt cheie precum „cum să slăbești” ar putea avea șanse mai mari de a găsi acel articol – și, prin urmare, marca ta.

Aceasta este puterea SEO.

Există o mulțime de motive pentru a află cum să optimizați conversiile și SEO. Mai întâi trebuie să știți cum funcționează împreună pentru a crea un site web mai vizibil și mai productiv.

Să analizăm cinci motive specifice pentru optimizare seo a site-ului dvs. imediat și pentru optimizarea continuă a site-ului dvs. în timp.

Faceți site-ul dvs. util pentru publicul dvs. specific

Uneori, specialiștii în marketing se simt în contradicție cu Google. Motorul de căutare nu reușește să își clasifice cel mai bun conținut, de exemplu, sau observă o scădere imensă a traficului după o actualizare algoritmică.

În realitate, însă, obiectivele Google sunt aceleași:

·      Serviți cel mai bun conținut posibil pentru publicul dvs.

·      Creați o experiență pozitivă pentru utilizatorul site-ului web

·      Prioritizați conținutul care oferă o valoare semnificativă

·      Pur și simplu te descurci în diferite moduri. Google analizează milioane de site-uri web, în ​​timp ce analizați comportamentele specifice publicului dvs.

Când vă concentrați pe SEO, alegeți cuvinte cheie semantice primare și latente legate de intenția de căutare. Scrieți conținut pe care oamenii îl adoră să citească și vă asigurați că furnizați meta-informații pentru a ajuta Google să înțeleagă mai bine textul.

Dacă vă optimizați site-ul pentru conversii, vă concentrați pe orientarea vizitatorilor către un anumit obiectiv, indiferent dacă este vorba de aderarea la lista de e-mailuri sau cumpărarea unuia dintre produsele dvs. La fel că Google, doriți să oferiți publicului dvs. exact ceea ce își doresc acei consumatori.

Știind cum să-ți optimizezi site-ul pentru SEO și conversii, promovează simultan ambele obiective și creează o relație mai bună între site-ul tău și motoarele de căutare.

2. Creșteți traficul organic

O companie medie cheltuiește aproximativ 1% din veniturile sale totale pentru publicitate. Dacă afacerea dvs. câștigă 1 milion de euro pe an, s-ar putea să cheltuiți cel puțin 10.000 EURO pentru publicitate.

Atunci când comparați rată apropiată dintre clienții care ajung pe site-ul dvs. prin căutare organică și cei care vin prin anunțuri cu plată, rezultatele sunt ilustrative. Căutarea organică are I marjă de 15%, în timp ce căutarea plătită are o rată de succes de aproape 2%.

Investiți-vă timpul și, dacă este necesar, bani în creșterea traficului organic. S-ar putea să dureze mai mult, dar rezultatele durează mai mult și duc la mai multe conversii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.