Gerovital ocupă prima poziţie în Topul produselor de îngrijire, potrivit rezultatelor făcute publice de către Unlock Market Research pentru revista Biz. Măsurarea a fost realizată din perspectiva investiţiei de încredere şi afectivitate acordată de consumatori şi nu din perspectiva financiară.
Mai mult, Gerovital ocupă locul doi în Top 50 branduri româneşti, înregistrând un salt de două poziții față de ediția de anul trecut a „Top 50 cele mai puternice branduri romanești”, ediția 2012. Alături de Gerovital, topul include alte două branduri aflate în portofoliul companiei Farmec Cluj-Napoca: Farmec (locul 12) şi Doina (locul 38).
Brandul Gerovital a evoluat în continuu de la lansarea sa în 1967, sub umbrela sa aflându-se astăzi o serie de produse inovatoare, cu formulări deosebite.
„Suntem onorați să ne aflăm pe podiumul celor mai puternice branduri românești, întrucât părerea consumatorilor este cel mai relevant etalon pentru activitatea oricărei companii. Ne mândrim cu o evoluție pozitivă de la an la an, atât din punct de vedere comercial cât și al aprecierii tot mai mari de care ne bucurăm din partea consumatorilor. Le mulțumim pe această cale tuturor celor care ne-au trimis mesaje și s-au implicat în toate demersurile derulate sub brandul Gerovital, în mod special pe parcursul campaniei «Hai să aducem România acasă!», a declarat Mircea Turdean, Directorul General al companiei Farmec Cluj-Napoca.
Farmec SA Cluj-Napoca este cel mai mare producător român de cosmetice ce deţine mărci recunoscute internaţional, printre care Gerovital H3 Evolution, Gerovital H3 prof. dr. Ana Aslan, Gerovital Plant, Aslavital şi Farmec. Din luna decembrie 2011, peste 200 de produse din portofoliul Farmec pot fi achiziţionate şi online, direct de pe site-ul farmec.ro.