Premii de palmares pentru packaging-ul vinurilor Vardo, realizat de Vitrina Advertising pentru Domeniul Coroanei Segarcea

Vitrina Advertising își completează palmaresul cu două premii de packaging pentru Vardo – Domeniul Coroanei Segarcea, acordate la prestigioasa competiție Femmes et Vins du Monde 2015, organizată în Principatul Monaco: Nova de Diamant pentru eticheta vinului „Patima Serii”, cu mențiunea pentru „Inovație”, și Nova de Aur pentru eticheta vinului „Picătura Vieții”.

Colectia Vardo Domeniul Coroanei Segarcea

Proiectul Vardo pentru Domeniul Coroanei Segarcea a pornit de la ideea unei colecții de vinuri roșii inspirată din bucuria de viață a țiganilor. Vardo este numele căruței cu coviltir și, prin extensie, imaginea metaforică a caravanei ţigăneşti şi a microuniversului său fantastic clădit în jurul celor patru elemente primordiale care definesc un mod de viaţă: Focul, Apa, Pământul şi Aerul. Așa s-a ajuns la „Patima Serii”, „Picătura Vieții”, „Puterea Voinței” și „Adierea Vântului”. Grafica etichetelor vorbeşte despre cele patru elemente prin intermediul unor simboluri derivate din faimoasele ţesături şi imprimeuri ale ţiganilor. Pentru fiecare dintre vinuri s-a creat un simbol puternic, stilizat, care să ducă la o asociere instantanee cu elementul natural care l-a inspirat.

Echipa Vitrina Advertising pentru Vardo a fost formată din Raluca Dragoș (Art Director), Teodora Olaru (Graphic Designer), Vlad Chichișan, Mircea Vlad și Adela Sabou (Copywriter-i), sub coordonarea Cameliei Imbuzan (Creative Director).

La competiția din Monaco, Domeniul Coroanei Segarcea a obținut în total 11 distincții, printre care Nova de Diamant pentru Touriga Nacional, Nova de Argint pentru vinurile Onoare şi Recunoştinţă din colecţia Minima Moralia, Sauvignon Blanc Prestige, Fetească Neagră Vardo (Patima Serii) şi roze-ul Elite. La secțiunea „packaging”, Domeniul Coroanei Segarcea a mai primit Nova de Diamant cu sticla Onoare Minima Moralia, care a obţinut premiul special de originalitate, cu menţiunea „Coup de coeur de la President” (Favorit detaşat / Dragoste la prima vedere a doamnei preşedinte), și cu Minima Moralia Recunoștință. Eticheta Roze Elite a fost și ea recompensată cu Nova de Aur. În plus, Domeniul Coroanei Segarcea a primit mențiunea specială a juriului pentru packagingul ansamblului de vinuri prezentate în competiție.

Femmes et Vins du Monde este un concurs anual care se desfășoară în Principatul de Monaco și al cărui juriu este exclusiv feminin: experte internaționale în oenologie, viticultură, jurnalism de vin și gastronomie, comerț cu vinuri. Competiția a ajuns la ediția a noua și este organizată potrivit regulamentului Organizației Internaționale a Viei și Vinului.

Înfiinţată în 1992, Vitrina Advertising este o agenţie full-service naţională cu sediul în Cluj-Napoca şi o reprezentanţă în Bucureşti. Printre clienții agenţiei se numără Ambient, Banca Transilvania, Cluj Innovation Park, Danfoss, Domeniul Coroanei Segarcea, Emerson, Eximtur, Gedeon Richter România, Iulius Management Center, Kastamonu România, Metro, Michelin, Monor, Universitatea „Babeş-Bolyai”, Universitatea de Ştiinţe Agricole şi Medicină Veterinară Cluj-Napoca, Universitatea Tehnică din Cluj-Napoca, Vitacom. Palmaresul Vitrina include un premiu de creație ADOR, două premii Gold PR Award for Excellence şi un premiu Silver PR Award for Excellence. Din 2014, Vitrina Advertising reprezintă România în reţeaua globală de agenţii independente AMIN – Advertising and Marketing International Network.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.