Un nou Chief Financial Officer la Orange România (P)

Orange România anunță cea mai nouă numire din cadrul planului de evoluție a echipei europene de conducere a grupului Orange.  Începând cu 1 mai 2016, Adela Guédon va fi noul director financiar al companiei, preluând funcția de la Diego Martinez Lopez, care va deveni Chief Financial Officer la Orange Spania.

De-a lungul mandatului său în România, Diego Martinez Lopez a avut un rol esenţial în coordonarea unor proiecte majore, precum contractul pentru acces la infrastructura fixă de bandă largă, cel de consolidare a birourilor din București şi parteneriatul pentru zona de mentenanță a rețelei. În această perioadă, Orange România a avut o performanţă financiară solidă, menţinându-şi veniturile pe o traiectorie ascendentă în condiţiile presiunii exercitate atât de piață, cât și de reglementare şi păstrându-și profitabilitatea pentru a continua investiţiile pe termen lung.

Cu 18 ani de carieră în domeniul financiar, Adela Guédon are o experienţă vastă pe piaţa europeană de telecomunicaţii şi pe cea românească în particular. Şi-a început cariera la Orange România în 1997, unde a evoluat în scurt timp de la Junior Accountant până la Corporate Finance Director, devenind cel mai tânăr membru al Comitetului Executiv al companiei.

De naționalitate româno-franceză, Adela şi-a lărgit constant aria de expertiză deţinând diferite roluri în grupul Orange. În 2007 a preluat prima funcţie internaţională – Chief Financial Officer la Orange Moldova, unde a jucat un rol semnificativ în conducerea programelor de eficientizare, în dezvoltarea şi implementarea strategiei pentru achiziția și integrarea cu succes a unui furnizor de servicii de internet.  În prezent, Adela este Controller al diviziei europene a grupului Orange, rol din care supervizează echipa internaţională de controlling și activități din șapte ţări europene.

Evoluţia profesională a Adelei continuă acum cu funcţia de Chief Financial Officer la Orange România, unde are misiunea de a sprijini consolidarea performanţei financiare a companiei şi dezvoltarea unor noi direcţii de business, precum serviciile de comunicare convergente şi Orange Money.

Despre Orange România

Orange este lider pe piaţa de telefonie mobilă din România cu 10,177 milioane de clienţi şi venituri de 947 milioane de euro la 31 decembrie 2015. Orange România este parte a grupului Orange, una dintre cele mai mari companii de comunicaţii din lume, cu peste 262 milioane de clienţi pe cinci continente.

Orange România oferă o gamă extinsă de soluţii de comunicaţii clienţilor săi, atât utilizatori individuali, cât şi companii, de la servicii de bază până la servicii complete de voce, date fixe şi mobile, precum şi servicii TV.

Grupul Orange este un important furnizor de servicii globale IT și de telecomunicații pentru companii multinaționale, sub brandul Orange Business Services. În martie 2015, Grupul a prezentat noul său plan strategic „Essentials2020” care pune în centrul strategiei sale nevoile clienților, cu scopul de a le ușura accesul la universul digital și la puterea rețelelor de nouă generație.

Mai multe detalii despre produsele şi serviciile companiei sunt disponibile pe www.orange.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.