Te-ai gândit că este momentul să îți deschizi o afacere la tine în oraș? Există mai multe lucruri de care trebuie să ții cont, atunci când vrei să te lansezi pe piața businessurilor locale. Iar, pentru ca afacerea ta să prospere și să ai parte de muncă eficientă, atât tu, cât și angajații tăi, atunci trebuie să iei în considerare și un sistem de gestiune care să îți reducă costurile, dar și care să îți arate în ordine și în timp real toate rapoartele, documentele și inventarul.
Iată de ce ar trebui să ai un sistem de gestiune eficient pentru firma ta:
- Pentru a ține totul în ordine în firma ta, este important să ai și un sistem de gestiune eficient. Acesta îți va arăta stocurile, inventarul, rapoartele și documentele în timp real. În acest sens, poți opta pentru un sistem ERP de la Nextup menit să îți facă munca mai ușoară și să te țină la curent și cu legislația în vigoare. În plus, prin intermediul programului respectiv vei putea trimite automat facturile, avizele și notificările. Depinzând de natura businessului tău, poți crea și rapoarte de vânzări pe produse sau servicii, dar și agenți. Totodată, totul se poate face doar cu un simplu click, de la distanță.
- Sistemul de gestiune conține și program de contabilitate care îți face automat calculele, preluări din gestiune sau alte softuri sub formă de note contabile, iar declarațiile fiscale sunt actualizate din timp. În plus, ține balanța pe centre de cost, iar facturile, extrasele și alte documente se pot introduce automat. Sistemul conține și obligațiile legislative, dar și un plan de producție și distribuție. Există o multitudine de procese automatizate care îți vor face munca mult mai facilă.
- Un astfel de sistem conține și setări specifice unei platforme eCommerce, de la afișarea stocurilor pe site-ul pe care îl deții și trimiterea automată a actelor de achiziție către client, până la evidență și capabilitatea de asociere cu e-shop-ul propriu. Mai mult decât atât, conține serviciul de contracte, mai cu seamă se poate efectua automat facturarea, definirea discounturilor și calcularea atât a întârzierilor de plată, cât și a penalităților. Cu alte cuvinte, platforma deține capacitatea de a gestiona în totalitate tot ce ține de un business, cel puțin din punct de vedere cantitativ. Pe lângă toate acestea, te ajută și la efectuarea unei analize comerciale și financiare. În plus, dacă ai o firmă ce se bazează pe vânzările pe teren, atunci programul poate fi utilizat și în deplasare, putând să emiți, de exemplu, facturile pe loc pentru client.
Programul de gestiune este vizibil și ușor de parcurs, având și o interfață pentru rapoartele ce țin de management, de la grafice, până la vânzările în timp real. Cum timpul înseamnă bani și te afli într-o eră în jurul căreia pendulează un nivel ridicat de tehnologizare și digitalizare, un program care să te ajute în gestionarea firmei poate reprezenta, cel puțin pentru tine, un punct de plecare în lumea afacerilor. Ordinea este esențială într-o firmă, de la personal, până la fiecare act legal de care ai nevoie, pentru a funcționa în parametri impuși de lege. Nu uita faptul că este importantă permisibilitatea, motiv pentru care un astfel de program se poate accesa oricând și oriunde.
Sursă foto: Pexels.com