Bicicliști clujeni ies din nou în stradă pe 17 aprilie pentru a cere mai multe piste și mai mult respect în trafic!

Tradiționatul marș al bicicliștilor clujeni din luna aprilie va avea loc miercuri, în data de 17, iar scopul rămâne același ca și până acum: atragerea atenției autorităților asupra lipsurilor și deficiențelor din infrastructura biciclistică locală.

Marșul bicicliștilor clujeni a ajuns la al 138-lea din seria lunară începută în septembrie 2007 în continuarea celei anuale începute de CCN în 1998, iar locul de întâlnire va fi PIAȚA UNIRII, începând cu ora 17:45. Organizatorii spun că startul efectiv al marșului va fi puțin după ora 18:00, urmând să dureze circa o oră și jumătate.

„Traseul vizeaza de aceasta data zona centrala si pericentrala si cartierul Gheorgheni si Intre Lacuri, cu plecare si final in p-ta Unirii. Vom trece prin viitorul Parc Est, pe unde pana nu demult accesul nu era permis. Concret, traseul este: Piata Unirii – Bd.Eroilor – p-ta A.Iancu – p-ta Baba Novac – str. Milton Lehrer – bd.N.Titulescu – str. Unirii – stra. Lucia Sturdza Bulandra – Calea Someseni – str. Dambovitei – str. Ialomitei – str. A. Vlaicu – Bd. 21 Decembrie 1989 – str. Cuza Vodă – p-ta M.Viteazu – str. G.Baritiu – Parcul Central S.Barnutiu – str.G.Cosbuc – Bd.Motilor – str.P.Maior – p-ta L.Blaga – str. Napoca – p-ta Unirii

Este o noua ocazie de intalnire, cunoastere si pedalare in comun a biciclistilor clujeni, dar mai ales o ocazie de a reaminti autoritatilor locale, publicului si presei de nevoia promovarii utilizarii bicicletei ca mijloc cotidian de transport in oras, componenta esentiala a mobilitatii urbane durabile si alternativa viabila la transportul automobilistic, alaturi de transportul in comun si deplasarea pietonala.

Participantii isi exprima din nou ingrijorarea fata de lipsa e progres in domeniul infrastructurilor biciclistice, anul 2018 fiind unul de stagnare, si primul trimestru din 2019 la fel, autoritatile locale limitandu-se la promisiuni si la refacerea catorva marcaje de piste vechi, mentinandu-se calitatea redusa a majoritatii pistelor de biciclete mai vechi si mai noi, existand uneori deficiente calitative grave la noile piste si mentinandu-se nerezolvate probleme la pistele vechi, de la latimea insuficenta la lipsa de continuitate, de la prezenta diverselor obstacole la marcaje si indicatoare rutiere lipsa, neclare sau gresit amplasate, ce pun in pericol biciclistii si alti participanti la traficul rutier”, transmit bicicliștii.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.