Cum să colaborezi eficient cu o firmă de optimizare SEO?

În momentul în care începe colaborarea cu o firmă de optimizare SEO, compania care semnează pentru astfel de servicii, ar trebui să desemneze şi oameni care să discute cu specialiştii SEO. De aceea, sunt oferite mai multe sfaturi în ceea ce priveşte colaborarea eficienţa cu o firmă de SEO.

  1. Stabilirea targeturilor pentru optimizare SEO

Încă de la început ar trebui să fie stabilite nişte targeturi în parteneriat cu firma care face optimizare SEO, astfel încât să se ştie unde unde se pleacă şi unde trebuie să se ajungă. Răspunzând la următoarele întrebări va fi mult mai simplu să se obţină rezultatele dorite:

–    câte cuvinte cheie trebuie să se afle pe prima pagină?

–    cum va influenţa bună poziţionare activitatea firmei?

–    ce informaţii trebuie să ajungă la clienţi?

–    care sunt cele mai importante servicii sau produse, care trebuie promovate intens?

–    sunt anumite perioade din an în care anumite produse trebuie să fie promovate mai mult?

Ascultarea sfaturilor venite de la specialişti

Specialiştii care se ocupă de optimizare SEO vor face şi unele recomandări pentru ca totul să meargă bine. În acest sens, se recomandă ca firma pentru care se face optimizare să ţină cont de aceste recomandări şi să încerce să le înţeleagă. Specialiştii cunosc cel mai bine modul în care motoarele de funcţionare se comportă şi dacă ai solicita informaţii pentru ghiduri de utilizare a anumitor produse, spre exemplu, reprezentanţii firmei nu ar trebui să ducă această solicitare în derizoriu şi ar trebui să îşi dea tot interesul în sensul acesta.

Stabilirea unor obiective realiste

Foarte mulţi manageri au tendinţa ca atunci când vine vorba despre servicii SEO să stabilească aspecte complet nerealiste când vine vorba de obiective, cum ar fi:

–    indexarea într-o anumită perioadă de timp specifică pe anumite cuvinte cheie – acest lucru nu depinde exclusiv de compania care face SEO şi nu există o reţetă fixă care să funcţioneze, la fel cum nu există un timp fix în care pagină va ajunge în top;

–    stabilirea unui anumit număr de vânzări pe lună – numărul de vânzări nu depinde în totalitate de echipa de SEO şi chiar dacă pagina apare în top în căutări este posibil ca aspecte precum preţul produsului său costurile de transport să determine clientul să aleagă alt magazin online;

–    stabilirea unui anumit număr de vizitatori pe lună – nimeni nu poate garanta numărul de vizitatori, nici măcar atunci când pagina se află în top în căutări;

–    stabilirea preţurilor ca procent din vânzări – echipele de specialişti care au experienţă nu va accepta niciodată să fie plătită în funcţie de numărul de vânzări sau cu procent din acestea, argumentul fiind mai sus.

Atunci când sunt stabilite obiective realiste şi când sunt înţeleşi corect termenii, va fi foarte uşor ca echipa care face SEO să lucreze eficient alături de persoana desemnată să se ocupe de site, astfel încât rezultatele să apară în cel mai scurt timp posibil, după începerea campaniei SEO

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.