Începând de marți, 15 octombrie 2019, Primăria Cluj-Napoca oferă clujenilor o nouă modalitate de achitare a taxei lunare de creșă – plata online.
Astfel, cei care doresc să achite prin internet creșa trebuie să parcurgă următorii pași:
– Accesarea site-ului primăriei: www.primariaclujnapoca.ro / secțiunea Plăți online / Plăți creșe;
– Introducerea CNP-ului copilului pentru care se dorește efectuarea plății taxei de creșă și o adresă validă de email;
– Acceptarea termenilor și condițiilor pentru validarea plății.
De asemenea, există și opțiunea de Reminder prin care se oferă posibilitatea de a primi notificare pentru plățile viitoare, prin interogarea serverului de taxe de la creșe.
În cazul în care există anumiți pași care nu pot fi validați, aplicația va genera următoarele răspunsuri:
– Dacă CNP-ul nu este valid sau nu există o anumită sumă de plată pentru acel CNP, se va primi un mesaj prin care se informează faptul că nu există sumă de plată pentru acel CNP;
– În cazul în care există sume de plată, cetățeanul va primi un email cu un link care îl va redirecționa către pagina de plată;
– Confirmarea plății constă într-o notificare pe adresa de email indicată care va include la final: numele, prenumele și CNP-ul, pentru respectarea prevederilor legale cu privire la GDPR.